Email: sabattinonew@yahoo.com * Tel : 0723517024 * 0724584110 * Fax : 0318171600 *

joi, 19 februarie 2009

primul post pe blog

Fiecare lucrare trebuie tratata cu respect, fiecare lucrare trebuie privita inovator si executata cu maximum de seriozitate, asa incat, la sfarsit cand "se strang sculele" , beneficiarul , dar si noi, ca axecutanti, sa fim multumiti de ceea ce ramane, practic, pe pereti, pe pardoseli, ca produs al muncii noastre.
Pfooa, sunt varza ca sciitor, e prima data cand scriu despre mine, despre noi, ca si meseriasi si imi dau seama ca e mai greu decat am crezut. Oricum, niciodata nu mi-a placut sa vorbesc neintrebat asa ca, daca vizitati acest blog si aveti intrebari legate de zugraveli, faianta si gresie, rigips, instalatii electrice si sanitare, finisari interioare in general, va rog sa-mi adresati cate intrebari vreti si va promit ca incerc sa va raspund cat se poate de repede si de clar, fara termeni tehnici si abureli de mare inginer. Jur pe mistria mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu